10 kwietnia 2008

Misja: sprzątanie jeziora


19 kwietnia odbędzie się kolejna akcja stowarzyszenia Awantura. Tym razem nie chodzi o imprezę, a o ekologię. Podczas walnego zebrania stowarzyszenia, które miało miejsce całkiem niedawno (miałem o nim pisać, ale lenistwo - mam nadzieję to nadrobić), ustaliliśmy, że wybierzemy się wspólnie nad Jezioro Złotnickie i uprzątniemy nabrzeże.

Do akcji sprzątania przyłączyło się jak na razie gimnazjum, mamy nadzieję, że znajdą się też do pomocy ludzie z gryfowskiego liceum. Swoje wsparcie obiecały również władze miasta, które wyposażą nas w sprzęt potrzebny przy zbiórce odpadów. Wkrótce powstanie plakat mający na celu zachęcenie do pomocy przy porządkowaniu naszego jeziora. Jeśli ktoś jest chętny zapraszamy 19 kwietnia (sobota). Zbiórka ekipy sprzątającej o 10:00 na gryfowskim rynku. Następnie wyruszamy nad jezioro ulicą Partyzantów.

Dziś wybrałem się ze znajomymi na miejsce sprzątania i nie da się ukryć: będzie co robić. Podczas wyprawy zrobiłem kilka fotografii. Część z nich prezentuję poniżej. Gdyby ktoś dawno nie był w tamtych rejonach polecam obejrzeć wszystkie. Brzeg jest zanieczyszczony tysiącami butelek, oraz innymi dziwactwami. Każda osoba do pomocy będzie na miarę złota :).

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Z tą pogodą to rzeczywiście coś się porobiło takie wahania w drobną kratkę osobiście na manie tez źle wpływają.
Mam nadzieje ze w sobotę będzie ładnie .
Pozdrawiam Joanna
Masz bardzo skomplikowany system dodawania komentarzy albo nie chce mi się już w ogóle myśleć.