15 października 2008

Młodzi Menedżerowie Kultury I

Podróż do Warszawy na szkolenie Młodzi Menedżerowie Kultury rozpoczęta. Pierwszy etap za mną. Od prawie półtorej godziny siedzę w Jeleniej Górze i czekam na autobus do Warszawy. W stolicy będę szybciutko, bo o 5:30 xD.


Dobrze, że istnieje mobilne Gadu-Gadu, bo szłoby zanudzić się na śmierć. Samo szkolenie zapowiada się dla mnie niczym pyszniutki kebabik z tureckiej knajpy. Dzięki temu spotkaniu poznam 25 osób, z małych miasteczek, podobnych do Gryfowa. Ludzie ci, tak jak ja chcą działać.
Wszyscy będziemy mieli okazję poznać menedżerów warszawskich lokali, dowiedzieć się jak zorganizować festiwal filmowy, udać się do redakcji Gazety Wyborczej, czy też spotkać z przedstawicielami biznesu zainteresowanymi sponsorowaniem ciekawych inicjatyw.

To oczywiście tylko wycinek programu czterodniowej wizyty. Nie wiem, jak to wyjdzie w praniu, ale jestem dobrej myśli. Mam nadzieję, że ten wyjazd okaże się owocny dla Gryfowa, jak i dla innych miasteczek, które mają swoich przedstawicieli. Na zadpupiach w końcu też może się dziać, czego przykładem była choćby Fabryka (R.I.P).

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

już dziabnięty! ;]

joanna małoszczyk pisze...

I tak trzymaj
,pozdrawiam
Joanna

Anonimowy pisze...

No i poznałeś tych 25 fajnych i chętnych do pracy osób? :D

Mariusz Dragan pisze...

Tak, poznałem hehe ;).

Anonimowy pisze...

ale dziabłeś coś tam ?

Mariusz Dragan pisze...

ke?