24 lipca 2008

awantura.org


Rok przyszło czekać na start oficjalnej strony stowarzyszenia Awantura. Szablon www istniał już od dłuższego czasu, jednak brakowało w nim części grafiki i najważniejszego -treści. Jakieś dwa tygodnie temu postanowiłem dokończyć ten projekt (ech, te lenistwo), myśląc, że pójdzie szybko i gładko. Gdy przysiadłem do prac założyłem, że dokończę stronę w dwa dni.

Założenia, a rzeczywistość - zupełnie różne sprawy. Poskładanie wszystkiego do kupy zajęło mi tydzień pracy, po kilka godzin dziennie, a strona i tak jeszcze nie jest kompletna. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się znaleźć czas aby definitywnie dokończyć ten projekt.
W tej chwili i tak jest chyba całkiem nieźle. Jak na razie nie słyszałem negatywnej opinii o wygładzie, a to dla mnie najważniejsza część pracy. Sporym powodzeniem cieszy się dział download, do tego w przeciągu 3 dni od wrzucenia witryny na serwer odwiedziło ja ponad 200 osób. Może to nie nasza-klasa, ale cieszy. Jeśli jeszcze jej nie widziałeś nie pozostaje mi już nic innego tylko zaprosić na www.awantura.org.

Brak komentarzy: