22 maja 2008

Teleexpress

Ostatnie kilka tygodni to bardzo dziwny okres. Niby coś robię, ale tak jakoś strasznie ślamazarnie wszystko idzie. Blog jest doskonałym tego przykładem. Przygotowałem sporo zdjęć i filmy na dragu.pl, i co? I wszystko czeka i nie może się doczekać upublicznienia. Podobnie Odloty – teksty gotowe, a nadal ich nie ma w sieci. Oj jakaś wiosenna deprecha czy cuś, ale dziś postaram się udostępnić choć cześć z przygotowanych materiałów.

Na pierwszy ogień wędrują zdjęcia z „Przygód Kosmicznego Czyściciela”. Wspominałem już, że były gratulacje od burmistrza, zapomniałem jednak podać liczby związane z akcją. W zbieraniu brało udział 40 osób. Efekty sprzątania to: 33 worki ze szkłem, 32 worki z plastikiem i 3 z innymi dziwactwami.

2008.04.30 - Przygody Kosmicznego Czyściciela


Stowarzyszenie Awantura zaangażowało się w akcję Stop Foliówkom! Propagatorem działan w naszej gminie jest Darek Wojciechowski. W związku z tym podczas Święta Ludowego w Proszówce rozstawiliśmy stolik i zbieraliśmy podpisy. Oprócz mnie i Darka w zbiórce podpisów pomagały Michasia Skrzypczak i Aga Barwińska. Poszło nam całkiem nieźle, zapełniliśmy kilka kart podpisami, a raport z naszej akcji znalazł się na oficjalnej stronie inicjatywy ustawodawczej www.foliowki.pl.

2008.05.12 - Foliówkom stop


I ostatni news na dziś: Noizone nagrywają nowe utwory! Byłem obecny podczas nagrań instrumentów w studio Lewego. Materiał bez żadnej obróbki ostro mnie jarał, a co dopiero będzie, gdy muzyka przejdzie mastering!
Od paru tygodni jestem czymś w deseń „menagiera” kapeli i przeżywam permanentny stres. Jak to mi powiedział Tyc: jak zjebię promocję nowego materiału to mam przechlapane. Będę się starał, na razie kilka fotografii z pobytu w studio Lewego.

2008.05.02 - Nagranie Noizone u Lewego


P.S. Zapraszam do przyjrzenia się programowi Wiosennej Awantury 2008. Dostępny jest na gryfow.info.

Brak komentarzy: